Politica de confidențialitate
1.0 Declarație de politică
TravelAsk Limited se angajează să respecte cele mai înalte standarde profesionale. Datele pe care le colectăm sunt relevante și necesare pentru a oferi cea mai bună serviciu posibil. Recunoaștem nevoia de a trata toate datele personale în mod corespunzător și legal, conform Legii privind protecția datelor din 2018 și Regulamentul General privind Protecția Datelor, denumite colectiv „Cerințele privind protecția datelor (GDPR).
Această politică stabilește responsabilitățile și obligațiile noastre privind protecția datelor. Orice întrebări referitoare la această politică sau îngrijorări legate de protecția datelor ar trebui să fie adresate Responsabilului cu Protecția Datelor (RPD) al nostru. RPD-ul este în prezent Alex Smit [email protected]
2.0 Colectarea de informații personale
Informațiile pe care le putem colecta despre dumneavoastră vor fi specifice necesității, de exemplu, acestea ar putea include numele solicitantului de locuri de muncă, adresa, e-mailul, numărul de contact. Informațiile procesate și stocate vor fi doar pentru un interes legitim.
Solicitările prin intermediul site-ului nostru vor colecta numele dumneavoastră, adresa de e-mail și detaliile companiei. Pagina noastră de Contact oferă consimțământul de a primi informații viitoare despre serviciile noastre. Există și o opțiune de a „renunța” în viitor prin intermediul Paginii noastre de Contact.
Datele personale pe care le deținem vor fi exacte și menținute actualizate. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a distruge sau a modifica datele inexacte sau învechite.
Vom lua măsuri de securitate adecvate împotriva prelucrării ilegale sau neautorizate a datelor personale și împotriva pierderii accidentale sau a deteriorării datelor personale.
2.1 Cookie-uri – Site web
Site-ul nostru utilizează Cookie-uri. Acestea înregistrează accesul la site, stocând adresa dvs. IP și informații de bază despre browser, precum și paginile vizitate, în plus față de analizele despre utilizarea site-ului nostru.
2.2 Cum sunt utilizate aceste informații
Informațiile pe care le colectăm sunt folosite pentru a vă asigura că vă oferim serviciul cel mai potrivit și pentru a vă ține informat în legătură cu serviciile sau informațiile relevante pentru dumneavoastră.
În cazul în care este relevant, vom folosi, de asemenea, detaliile de contact pentru a vă informa despre informațiile relevante, după cum este necesar.
3.0 Stocarea, prelucrarea și reținerea informațiilor
Detaliile personale (nume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail) sunt ținute în siguranță electronic.
3.1 Perioada de retenție a datelor
Reținerea datelor este conform cerințelor reglementărilor, detaliate în Politica noastră de reținere, disponibilă la cerere de la RPD.
3.2 Cum și când partajăm informațiile personale
Noi nu partajăm date personale cu terțe părți, decât dacă suntem obligați prin lege să dezvăluim astfel de informații. Dacă informațiile sunt partajate, acest lucru se face electronic către individul specific, evidențiind confidențialitatea.
4.0 Drepturile dumneavoastră
Travelask se angajează să protejeze Dreptul dumneavoastră la Confidențialitate. Aceste drepturi includ:
Dreptul de a fi informat cu privire la ceea ce facem cu datele dumneavoastră personale
Dreptul de a primi o copie a tuturor informațiilor personale pe care le procesăm despre dumneavoastră
Dreptul la rectificarea oricăror date inexacte pe care le procesăm
Dreptul de a fi uitat și ca datele personale să fie distruse
Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră personale
Dreptul de a vă opune prelucrării pe care o efectuăm pe baza interesului nostru legitim
4.1 Biroul Comisarului pentru Informații
Chestiuni de îngrijorare legate de prelucrarea informațiilor personale pot fi ridicate către RPD-ul nostru. Dacă orice analiză efectuată de noi nu este pe placul dumneavoastră, puteți să vă ridicați plângerea la Biroul Comisarului pentru Informații (ICO). [email protected]
5.0 Violarea Datelor
Dacă apare o încălcare a datelor personale, TravelAsk Limited va raporta aceasta imediat, în mod sincer și în întregime.
RPD-ul este responsabil pentru gestionarea încălcărilor de date și va evalua ce încălcare a avut loc, cum s-a produs și riscul asociat subiecților de date.
Dacă există un risc pentru subiecții datelor, încălcarea va fi raportată Oficiului Comisarului pentru Informații în termen de 72 de ore. În cazul în care riscul pentru subiecții datelor este ridicat, încălcarea trebuie raportată acestora individual, dacă este posibil.
RPD-ul va informa ICO cum s-a produs încălcarea, ce măsuri sunt luate pentru a reduce riscul și cum poate fi evitată o încălcare similară în viitor. RPD-ul își rezervă dreptul de a obține sfaturi legale înainte de a prezenta rapoartele inițiale și orice rapoarte ulterioare.
Investigația și acțiunea corectivă vor fi întreprinse pentru a reduce riscurile pentru subiecții de date rezultate din orice încălcare, și pentru a preveni recurența similară. În cazul în care este suspectată o încălcare a unui sistem informatic, RPD-ul poate solicita sprijinul serviciului IT, pentru a înțelege mai bine natura încălcării.Furtul de date, fie ca rezultat al deficiențelor în aranjamentele de securitate fizică în spațiile respective, fie prin hackuirea și penetrarea sistemelor informatice, sau furtul de către un membru al personalului, va fi raportat imediat autorităților. Încălcarea, investigația și acțiunile corective vor fi documentate și înregistrate corespunzător de către RPD și în conformitate cu cea mai bună practică a companiei noastre.
Toate încălcările de date personale, indiferent cât de minore sunt, și indiferent dacă sunt raportabile sau nu, vor fi înregistrate și păstrate de către RPD.
6.0 Securitate
Măsurile noastre de securitate referitoare la datele personale sunt conforme cu cerințele de securitate ale Regulamentului General privind Protecția Datelor, de asemenea, drepturile la confidențialitate ale subiecților de date sunt protejate.
6.1 Măsuri de Securitate
TravelAsk Limited a implementat măsuri fizice, organizaționale și tehnice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător riscului:
Materialul tipărit care conține date personale este stocat în siguranță și este blocat în dulapurile de arhivare în birou pe timp de noapte.
Datele electronice sunt criptate cu acces restricționat.
Adresele de email nu vor fi distribuite decât în cazul unei cerințe specifice a tuturor părților implicate.
Distrugerea informațiilor confidențiale se efectuează în mod securizat.
Nu vom dezvălui date personale decât dacă suntem legal îndreptățiți să obținem acele informații.
Echipamentele mobile precum laptopurile vor fi criptate și blocate când nu sunt în uz.
Datele stocate pe orice echipament electronic redundant vor fi eliminate în mod securizat.
Instrumente antivirus și anti-spyware vor fi instalate pe computere cu scanări regulate efectuate.
Toate computerele vor fi protejate cu parolă.
7.0 Schimbări de politică
Ne rezervăm dreptul de a schimba această politică în orice moment.