Cum lucram
1. Definiții și Cine Suntem
Când rezervați o Cazare, TravelAsk LTD. furnizează și este responsabil pentru Platformă - dar nu și pentru Experiența de Călătorie în sine (vezi 1B mai jos). TravelAsk LTD este o companie înregistrată conform legilor din Hong Kong (TravelAsk Limited, reg.nr. 76185799, Adresa de afaceri: 302 Des Voeux Road Central, Sheung Wan, Hong Kong).
2. Cum funcționează serviciul nostru?
Noi vă facilităm compararea Rezervărilor de la multe hoteluri, proprietari de proprietăți și alți Furnizori de Servicii.
Când faceți o Rezervare pe Platforma noastră, intrați într-un contract cu Furnizorul de Servicii (cu excepția cazului în care se menționează altfel).
Informațiile de pe Platforma noastră se bazează pe ceea ce ne spun Furnizorii de Servicii. Facem tot posibilul să menținem lucrurile actualizate în orice moment, dar în mod realist, poate dura câteva ore pentru actualizări, de exemplu, descrierile textuale și listele facilităților pe care le oferă Cazările.
3. Cu cine lucram?
Numai Furnizorii de Servicii care au o relație contractuală cu noi vor fi afișați pe Platforma noastră. Aceștia ar putea oferi, de asemenea, Experiențe de Călătorie în afara Platformei noastre.
Noi nu deținem nicio Cazare în mod direct - fiecare Furnizor de Servicii este o companie separată care a fost de acord să lucreze cu noi într-un anumit mod.
Platforma noastră vă spune câte Cazări puteți rezerva prin intermediul nostru la nivel mondial - iar pagina noastră de rezultate a căutării vă spune câte dintre acestea ar putea fi potrivite pentru dvs., pe baza informațiilor pe care ni le-ați furnizat.
4. Cum câștigăm bani?
Noi nu achiziționăm sau (re)vindem produse sau servicii. Odată ce șederea dvs. s-a încheiat, Furnizorul de Servicii ne plătește pur și simplu o comision.
5. Prețuri
Ratele afișate pe Platforma noastră sunt stabilite de către Furnizorii de Servicii. Noi am putea finanța recompense sau alte beneficii din banii noștri.
Atunci când faceți o Rezervare, sunteți de acord să plătiți costul Experienței de Călătorie în sine și orice alte taxe și impozite care ar putea fi aplicabile (de exemplu, pentru orice extra). Taxele și taxele pot varia din diferite motive, cum ar fi locația Furnizorului de Servicii, tipul de cameră selectat și numărul de oaspeți. Descrierea prețului vă spune dacă sunt incluse sau excluse taxe și taxe. Veti putea gasi mai multe informații despre preț în timp ce faceți rezervarea.
Platforma noastră oferă descrieri ale oricărui echipament și facilități pe care Furnizorii de Servicii le oferă (pe baza informațiilor pe care ni le transmit). De asemenea, vă spune cât vă vor costa, dacă există ceva în plus.
6. Plăți
Există trei modalități în care ați putea plăti pentru Rezervarea dvs.:
Furnizorul de Servicii vă percepe la Cazare.
Furnizorul de Servicii vă percepe în avans. Noi (sau partenerul nostru afiliat) vom prelua detaliile Metodei de Plată și le vom transmite Furnizorului de Servicii.
Dacă anulați o Rezervare sau nu vă prezentați, orice taxă de anulare/ neprezentare sau rambursare va depinde de politica de anulare/ neprezentare a Furnizorului de Servicii.
7. Evaluările cu stele
Noi nu atribuim evaluări cu stele. În funcție de reglementările locale, acestea sunt atribuite (a) de către Furnizorii de Servicii sau (b) de către terțe părți independente (de exemplu, organizații care evaluează hotelurile). Oricum, evaluările cu stele vă arată cum se ridică Cazării în ceea ce privește, printre altele, valoarea, facilitățile și serviciile disponibile. Noi nu impunem standardele noastre pentru evaluările cu stele, și nu recenzăm aceste evaluări cu stele, dar dacă constatăm că o evaluare cu stele este incorectă, vom cere Furnizorului de Servicii să dovedească că o merită - sau să o ajusteze!
Cum arată o evaluare cu stele: 1-5 stele galbene lângă numele proprietății.
8. Garanții
Obținem informații de la Furnizorii de Servicii, iar nu putem garanta că totul este exact, dar atunci când furnizăm Platforma noastră, acordăm o grijă rezonabilă și acționăm cu diligență profesională. Cu excepția cazului în care nu am reușit să facem acest lucru sau am fost neglijenți, nu putem fi făcuți responsabili pentru nicio eroare, întrerupere sau lipsă de informații. Desigur, vom face tot ce ne stă în putință pentru a le corecta/remedia în momentul în care devenim conștienți de ele.