Ajutor
Rezervarea hotelurilor pe TravelAsk - Întrebări frecvente
De ce am nevoie de TravelAsk când pot rezerva un hotel direct?
Serviciul TravelAsk este conceput pentru a căuta rapid și convenabil oferte de rezervare hotelieră. Există situații în care poți găsi diferite prețuri pentru același hotel pe diferite site-uri web. TravelAsk colectează opțiuni de cazare într-un singur loc, permițând turistului să compare prețurile de cazare și să aleagă cea mai potrivită opțiune. Utilizând un sistem de filtre convenabil, poți găsi oferte promoționale și sezoniere avantajoase pe TravelAsk. Acest lucru înseamnă economisire nu doar de timp, ci și de bani.
Este sigur să cauți un hotel prin intermediul TravelAsk?
Atunci când un utilizator găsește o opțiune de cazare potrivită, este redirecționat automat către site-ul hotelului, hotelului sau partenerului. Colaborăm doar cu companii de încredere, ale căror reputație nu ridică probleme și este confirmată de experiența clienților mulțumiți. Securitatea tranzacțiilor efectuate la comutarea de pe TravelAsk pe site-urile terțe este garantată de proprietarul lor.
De ce documente am nevoie pentru a rezerva un hotel?
Rezervările de camere și plata pentru cazare nu se fac pe portalul TravelAsk, ci pe site-ul partenerilor noștri, unde utilizatorul este redirecționat automat. Nu sunt necesare documente pentru căutarea hotelurilor pe TravelAsk. Mai mult, în cele mai multe cazuri, poți rezerva cazare fără documente – este suficient să-ți specifici numele complet și datele de contact. Un document de identitate (pașaport original) poate fi solicitat doar la check-in la hotel pentru a confirma că camera este rezervată pe numele tău.
Cum pot căuta un hotel dacă nu sunt sigur de date?
Datele călătoriei sunt un ghid important pentru găsirea hotelurilor pe TravelAsk. Acest lucru se datorează faptului că prețurile cazării variază în funcție de sezon. De aceea, este cel mai bine să stabilești momentul vacanței în avans. Dacă nu știi încă numerele exacte, încearcă să specifici unele aproximative, astfel va fi mai ușor să te orientezi după prețuri. Poți mereu să clarifici cererea mai târziu.
De ce pot fi prețurile mai mari pe site-ul hotelului?
Prețurile indicate pe TravelAsk pot fi într-adevăr mai mici decât pe site-ul oficial al hotelului sau hotelului. Această situație se datorează faptului că serviciul nostru de căutare ia în considerare ofertele promoționale și de reducere, arătând imediat utilizatorului cea mai profitabilă opțiune. În același timp, utilizatorilor nu li se percepe o taxă suplimentară pentru utilizarea serviciului, iar căutarea opțiunilor de cazare potrivite este gratuită.
Cât timp trebuie să rezerv un hotel în avans?
Atunci când cauți opțiuni de cazare pe site-ul TravelAsk, poți stabili o dată de check-in convenabilă pentru un anumit utilizator. Recomandarea generală privind momentul este următoarea: este cel mai bine să rezervi o cameră de hotel în avans (în special dacă vacanța este planificată în vârful activității turistice). Acest abordare adesea îți permite să economisești mult, deoarece odată cu începerea sezonului "cald", prețurile pentru cazare cresc.
Când fac clic pe o ofertă pe site-ul dvs., mi se spune că prețul a crescut! Ce se întâmplă cu asta?
Deoarece căutăm sute de alte site-uri de călătorii simultan, uneori există probleme de acuratețe care provin din informațiile pe care le primim de la acele site-uri. Fie site-ul nu-și actualizează inventarul cu noi, a dat calea greșită, sau alt călător a rezervat ultima cameră disponibilă.
Care este politica de rambursare a TravelAsk?
Deoarece TravelAsk este un motor de căutare, nu un vânzător, noi nu avem o politică de rambursare - acest lucru este gestionat exclusiv de furnizorul care a rezervat călătoria ta. Nu ești sigur la ce companie să te adresezi? Verifică-ți extrasul de card de credit și/sau mergi la Rezervări pentru a găsi informațiile furnizorului tău.
De unde provin evaluările cu stele pentru hoteluri?
Evaluările cu stele sunt furnizate de hoteluri înșiși, precum și de agențiile de călătorie online care vând camere de hotel. TravelAsk primește aceste informații și afișează ceea ce este cel mai exact. Înțelegem că unele dintre aceste furnizori sunt mai fiabile decât altele și luăm acest lucru în considerare atunci când afișăm numărul de stele.
Pot să am încredere în evaluarea recenziilor unui hotel? De unde obțineți acele recenzii?
Toate recenziile hotelului nostru sunt făcute de oaspeți verificați, astfel încât să știi că ceea ce citești este autentic.
Cum găsesc detaliile de contact ale hotelului?
Dacă ai rezervat deja online și ai solicitări specifice pentru şederea ta sau ai nevoie de mai multe informații, cum ar fi aranjamente pentru transferul de la aeroport, poți contacta hotelul folosind detaliile din e-mailul de confirmare sau intrând în legătură cu furnizorul tău de călătorii. Dacă nu ai rezervat încă și vrei doar să afli mai multe înainte de a face o rezervare, încearcă să cauți site-ul hotelului cu motorul tău de căutare preferat (cum ar fi Google) cu numele hotelului și orașul. Dacă nu găsești un răspuns la o întrebare specifică pe site-ul nostru sau pe site-ul furnizorului de călătorii, cel mai bine este să contactezi direct hotelul, deoarece ei vor fi cea mai bună resursă pentru tine.
Anulări și modificări
Trebuie să-mi schimb/anulez rezervarea
Dacă ai rezervat călătoria ta în afara TravelAsk sau ai fost redirecționat de pe site-ul nostru către pagina web a unui furnizor pentru a-ți finaliza rezervarea, atunci va trebui să intri în contact direct cu furnizorul. Nu ești sigur cine este furnizorul tău? Furnizorii noștri de călătorii parteneri iau în serios confidențialitatea datelor tale, motiv pentru care TravelAsk nu are acces la rezervarea ta pentru a face modificări sau a retrimite e-mailuri de confirmare. Dacă deja ai fost taxat, poți afla cu cine ai rezervat verificând numele plătitorului în raport cu orice taxe aflate în așteptare sau completate. Intră în legătură cu hotelul pentru a afla de la ce furnizor de călătorii a provenit rezervarea ta. Dacă ai folosit computerul sau browser-ul web de pe telefon pentru a rezerva, poți retaceți pașii tăi verificând istoricul browserului pentru a vedea pe ce site al furnizorului de călătorii ai fost redirecționat după TravelAsk.
Cum pot anula o rezervare de cameră?
Serviciul TravelAsk oferă oportunitatea de a compara ofertele de cazare și de a selecta opțiunile profitabile. Toate problemele legate de rezervare și anulare ar trebui să fie rezolvate direct cu suportul tehnic al site-ului partener unde a avut loc. Algoritmul standard de acțiuni include contactarea suportului tehnic și urmarea instrucțiunilor lor ulterioare.
Rezervarea mea a fost anulată. Când voi primi rambursarea?
Dacă rezervarea ta este anulată, TravelAsk îți rambursează imediat. Timpul de procesare durează între 7 și 10 zile, în funcție de banca ta. Pentru orice întrebări, contactează direct banca ta.
Pot să-mi anulez rezervarea?
Dacă rezervarea ta nu este rambursabilă, nu poți anula. Dacă rezervarea ta este cu anulare gratuită sau parțial rambursabilă, verifică e-mailul de confirmare sau pagina de confirmare din secțiunea "Rezervări" a contului tău pentru taxele de anulare.
Pot să fac modificări rezervării mele?
Nu este posibil să faci modificări rezervării tale. Acest lucru include acțiuni precum schimbarea datelor de ședere, numele oaspetelui sau adresa de email.
Rezervarea mea a fost anulată sau refuzată - ce ar trebui să fac?
Deoarece această rezervare este facilitată de o companie parteneră, proprietatea ar putea fi suprarezervată. În cazul în care acest lucru se întâmplă, partenerul ne va notifica. Apoi, vom rambursa și anula rezervarea ta. Timpul de procesare poate dura între 7 și 10 zile și depinde de banca ta. Dacă ai întrebări, contactează-ți direct banca.
Dacă trebuie să anulez rezervarea mea, voi plăti o taxă?
Dacă rezervarea ta nu este rambursabilă, nu poți anula sau face modificări. Dacă rezervarea ta este cu anulare gratuită sau parțial rambursabilă, verifică e-mailul de confirmare sau pagina de confirmare din secțiunea "Rezervări" a contului tău pentru taxele de anulare.
Unde pot găsi politica de anulare?
O vei găsi în e-mailul de confirmare a rezervării tale.